יום חמישי, 30 במרץ 2017

מהו התקן למניעת הריון?


במאמר זה נתמקד בהתקן למניעת הריון, ונבין מהו בדיוק ההתקן הזה, מהו תפקידו וכיצד הוא מסייע לנו לנהל חיי מין בטוחים ושגרתיים מבלי חשש להיריון. נכיר כמה סוגים שונים של התקנים, ונבין בדיוק האם מדובר בפתרון שמתאים עבורכן.

נשים רבות מקיימות חיי מין פעילים, ורוצות למצוא אמצעי מניעה בטוח וקבוע


אקטיביות מינית היא מנת חלקן של מרבית הנשים בגילאים 18 עד 65 במדינת ישראל בפרט ובעולם המערבי ככלל. כאשר נכנסים לזוגיות ארוכת טווח, בה כבר אין חשש למחלות מין מסוגים שונים אך עדיין יש צורך לקיים פעילות מינית רגילה ללא חשש כניסה להיריון – יש צורך בפתרון של אמצעי מניעה קבוע ברמה בטיחותית גבוהה, והפתרון המתאים ביותר במידה רבה הוא התקן למניעת הריון – יותר מהגלולות שיכולות לגרום לבעיות הורמונליות ויותר מקונדומים שמהווים חוסר נוחות בזוגיות קבועה.

כיצד בדיוק עובד ההתקן למניעת הריון, ומהן האפשרויות של התקנים שונים


·         איך זה עובד? התקן למניעת הריון יכול לעבוד במתכונת פיזית או במתכונת הורמונלית. ההתקן מותקן לאיבר המין של האישה, וההתקנים הפיזיים פשוט מונעים פיזית את הכניסה של הזרע ואת ההפריה של הביצית – מה שמונע בוודאות רבה כניסה להיריון. כך, ניתן לקיים שגרה מינית בריאה ובטוחה ללא חשש של כניסה להיריון – וזה פרט חשוב מאוד לאיכות החיים של נשים רבות.
·         מהן האפשרויות? כיום ישנן כמה וכמה אפשרויות של התקן למניעת הריון – כאמור, התקן למניעת הריון פיזי הוא הנפוץ ביותר, וזה יכול להיות שטוח או כדורי (פיתוח חדש שכדאי מאוד להכיר). מעבר לכך, ישנם גם התקנים הורמונליים שקולטים זרע – אך חשוב להבין שאלה לא מתאימים לחלק גדול מהנשים שבוחרות בהתקן, משום שהדבר לא פותר את הבעיה ההורמונלית של גלולות מניעת ההיריון.

חשוב מאוד לבחור בהתקן המתאים ביותר לכן – ובגניקולוג מקצועי



בחירה של התקן למניעת הריון היא לא עניין של מה בכך, ובכדי לבחור בצורה הנכונה ביותר חשוב מאוד לפנות לייעוץ מקצועי ולטיפול מקצועי אצל גניקולוג המתמחה בכך – רק כך תוכלו להבטיח את הבחירה הנכונה ואת הנוחות שאתן מחפשות בחיי המין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה